Telefonia IP per l’entorn empresarial
Comunicacions flexibles, escalables i adaptades a les necessitats de cada empresa
Extensió bàsica
4€/mes
1 DDI* Inclou 1 canal |
3€/mes |
DDI extra |
2€/mes |
Canal extra |
2€/mes |
Preu sense IVA
Centraleta al núvol
Sistema de telefonia al núvol, flexible, integrat i col·laboratiu
Integració amb softwares de gestió i aplicacions com Outlook, Zoho i Teams
Essential8€/mes |
Business11€/mes |
Premium18€/mes |
|
Trucades simultànies |
4 | 4 | 4 |
Dispositius/usuari |
10 | 10 | 10 |
Collaboration*Xat, compartir fitxers, APP iPhone/Android |
X | X | X |
WebRTC Kite*Comunicació directe amb els clients a través de la web, mitjançant trucada, xat directe, etc |
– | X | X |
WebRTC Wizyconf*Videoconferències en straming, també a través de Facebook i Youtube |
– | X | X |
Web Integration*Panell web que permet la personalització d’algunes utilitats com locucions de benvinguda, dora d’horari, trucada en espera, etc |
– | X | X |
CDR view*Control de les trucades a través de l’anàlisi general de les dades |
– | – | X |
WBI Business Intelligence*Text a veu i IVR dinàmic, transcripció automàtica de veu, missatges de veu com a text i marcació per nom |
– | – | X |
Preu sense IVA
Necessites una centraleta a mida?
Centraletes on-premise
Què t’oferim?
Centraletes personalitzades
Adaptades per cada client
Basades en software Asterisk
Permet flexibilitat i personalització
Hardware escalable
Servidors de baix consum o alta potència segons projecte
Compatibilitat amb línies tradicionals
Analògiques, digitals i primari
Integració
Track de línies mòbils, porters automàtics i videoporters
Funcionalitats
Extensions ilimitades i menú d’entrada personalitzat |
Transferències de trucades, bústia de veu i trucada en espera |
Configuració d’horari i música en espera personalitzada |
Marcacions ràpides i caputra de trucades |
Trucades bàsiques
Espanya fix | 0.02€/minut |
Espanya mòbil | 0.06€/minut |
Europa fix | 0.02€/minut |
Trucades al millor preu
Terminals
FAQs
Què és el DDI?
De l’anglès direct dial-in, és el número de telèfon.
Puc mantenir el meu número de telèfon?
Sí, oferim la possibilitat de portar el teu número de telèfon actual cap al nostre servei sense que hagis de canviar-lo. Nosaltres ens encarreguem de la gestió.
Què és un canal?
Un canal és una línia telefònica que permet un nombre de trucades simultànies. Com més canals tinguis, més trucades podràs gestionar al mateix temps sense interrupcions.
Com sé quants canals necessito per la meva empresa?
El nombre de canals dependrà del volum de trucades simultànies que esperis gestionar. Si necessites ajuda, el nostre equip pot assessorar-te sobre la millor configuració per a les teves necessitats.
Què és una extensió?
Una extensió és un número intern que s’assigna a una persona o departament dins de l’empresa. Permet gestionar la comunicació de manera més eficient i específica.
Com puc configurar la meva extensió?
Et proporcionem instruccions per configurar les extensió de manera senzilla. Si necessites ajuda, també ho podem fer nosaltres.
Què passa si la meva connexió de veu es talla?
La telefonia IP depèn de la connexió a internet. Si et falla, la telefonia es veurà afectada. És recomanable tenir una connexió de backup per garantir la connexió i la telefonia en cas de fallada de la connexió principal. Nosaltres també configurem firewalls que fan el canvi automàtic entre la connexió principal i la de backup, pots trobar més informació aquí.
Quines tarifes es cobreixen per les trucades internacionals?
Les tarifes de trucades internacionals varien segons la destinació. Pots consultar les tarifes exactes a la nostra pàgina de tarifes de trucades.
Quina diferència hi ha entre una centraleta física i una al núvol?
La centraleta física s’instal·la a les teves oficines i gestiona les trucades amb el teu propi maquinari. La centraleta al núvol funciona completament a internet, sense necessitat de hardware local.
Quines connexions es poden fer servir?
Les centraletes físiques VoIP funcionen amb connexió a internet i poden gestionar trànsit de veu a través de troncals SIP. També es poden interconnectar amb línies tradicionals mitjançant targetes específiques.
Puc integrar la centraleta amb altres dispositius?
Sí, es pot connectar amb porters automàtics, videoporters i trac de línies mòbils, permetent una comunicació més flexible.
Quantes extensions puc tenir?
Pots configurar tantes extensions com necessitis, segons la capacitat del servidor i l’amplada de banda disponible.
Necessito connexió a internet per utilitzar la centraleta?
Sí. La telefonia VoIP funciona íntegrament per internet, així que necessites una connexió estable per garantir una bona qualitat de trucada.
Què passa si la connexió a internet falla?
Recomanem tenir una connexió de backup o un mecanisme de desviament automàtic de trucades per evitar interrupcions en el servei.