Centraleta al núvol

Extensió bàsica

1 DDI*

Inclou 1 canal

3€/mes

DDI extra

2€/mes

Canal extra

2€/mes

Preu sense IVA

Sistema de telefonia al núvol, flexible, integrat i col·laboratiu

Integració amb softwares de gestió i aplicacions com Outlook, Zoho i Teams

Essential

8€/mes

Business

11€/mes

Premium

18€/mes

Trucades simultànies
4 4 4
Dispositius/usuari
10 10 10
Collaboration*
Xat, compartir fitxers, APP iPhone/Android
X X X
WebRTC Kite*
Comunicació directe amb els clients a través de la web, mitjançant trucada, xat directe, etc
X X
WebRTC Wizyconf*
Videoconferències en straming, també a través de Facebook i Youtube
X X
Web Integration*
Panell web que permet la personalització d’algunes utilitats com locucions de benvinguda, dora d’horari, trucada en espera, etc
X X
CDR view*
Control de les trucades a través de l’anàlisi general de les dades
X
WBI Business Intelligence*
Text a veu i IVR dinàmic, transcripció automàtica de veu, missatges de veu com a text i marcació per nom
X

Preu sense IVA

Necessites una centraleta a mida?

Centraleta física

Què t’oferim?

Centraletes personalitzades

Adaptades per cada client

Basades en software Asterisk

Permet flexibilitat i personalització

Hardware escalable

Servidors de baix consum o alta potència segons projecte

Compatibilitat amb línies tradicionals

Analògiques, digitals i primari

Integració

Track de línies mòbils, porters automàtics i videoporters

Funcionalitats

Extensions ilimitades i menú d’entrada personalitzat
Transferències de trucades, bústia de veu i trucada en espera
Configuració d’horari i música en espera personalitzada
Marcacions ràpides i caputra de trucades

FAQs

Què és el DDI?


De l’anglès direct dial-in, és el número de telèfon.

Puc mantenir el meu número de telèfon?


Sí, oferim la possibilitat de portar el teu número de telèfon actual cap al nostre servei sense que hagis de canviar-lo. Nosaltres ens encarreguem de la gestió.

Què és un canal?


Un canal és una línia telefònica que permet un nombre de trucades simultànies. Com més canals tinguis, més trucades podràs gestionar al mateix temps sense interrupcions.

Com sé quants canals necessito per la meva empresa?


El nombre de canals dependrà del volum de trucades simultànies que esperis gestionar. Si necessites ajuda, el nostre equip pot assessorar-te sobre la millor configuració per a les teves necessitats.

Què és una extensió?



Una extensió és un número intern que s’assigna a una persona o departament dins de l’empresa. Permet gestionar la comunicació de manera més eficient i específica.

Com puc configurar la meva extensió?


Et proporcionem instruccions per configurar les extensió de manera senzilla. Si necessites ajuda, també ho podem fer nosaltres.

Què passa si la meva connexió de veu es talla?


La telefonia IP depèn de la connexió a internet. Si et falla, la telefonia es veurà afectada. És recomanable tenir una connexió de backup per garantir la connexió i la telefonia en cas de fallada de la connexió principal. Nosaltres també configurem firewalls que fan el canvi automàtic entre la connexió principal i la de backup, pots trobar més informació aquí.

Quines tarifes es cobreixen per les trucades internacionals?


Les tarifes de trucades internacionals varien segons la destinació. Pots consultar les tarifes exactes a la nostra pàgina de tarifes de trucades.

Quina diferència hi ha entre una centraleta física i una al núvol?

La centraleta física s’instal·la a les teves oficines i gestiona les trucades amb el teu propi maquinari. La centraleta al núvol funciona completament a internet, sense necessitat de hardware local.

Quines connexions es poden fer servir?

Les centraletes físiques VoIP funcionen amb connexió a internet i poden gestionar trànsit de veu a través de troncals SIP. També es poden interconnectar amb línies tradicionals mitjançant targetes específiques.

Puc integrar la centraleta amb altres dispositius?

Sí, es pot connectar amb porters automàtics, videoporters i trac de línies mòbils, permetent una comunicació més flexible.

Quantes extensions puc tenir?

Pots configurar tantes extensions com necessitis, segons la capacitat del servidor i l’amplada de banda disponible.

Necessito connexió a internet per utilitzar la centraleta?

Sí. La telefonia VoIP funciona íntegrament per internet, així que necessites una connexió estable per garantir una bona qualitat de trucada.

Què passa si la connexió a internet falla?

Recomanem tenir una connexió de backup o un mecanisme de desviament automàtic de trucades per evitar interrupcions en el servei.

Tens una centraleta física però vols aprofitar els avantatges de la veu IP?

Connexió amb centraletes IP

Les centraletes compatibles amb SIP poden connectar-se directament amb la nostra infraestructura. Només cal una configuració adequada per establir l’enllaç voIP.

Connexió amb centraletes no IP

Les centraletes compatibles amb SIP poden connectar-se directament amb la nostra infraestructura. Només cal una configuració adequada per establir l’enllaç voIP
Oferim gateways a mida per interconnectar centraletes tradicionals amb voIP. Compatibles amb diferents tipus de línies i amb opció d’escenari híbrid.

Què és un enllaç VoIP i per a què serveix?


És un canal de comunicació SIP que permet a les empreses fer i rebre trucades utilitzant la infraestructura de GRN, en lloc de línies tradicionals.

Puc utilitzar l’enllaç VoIP amb qualsevol centraleta?

Sí, però depèn del tipus de centraleta. Consulta-ho amb els nostres tècnics.

Quins avantatges té un enllaç VoIP respecte a les línies tradicionals?

Reducció de costos en trucades.

Més flexibilitat i escalabilitat.

Possibilitat d’integració amb altres serveis VoIP.

Puc mantenir les meves línies tradicionals i afegir VoIP?


Sí, es pot configurar un entorn híbrid, combinant VoIP amb línies tradicionals per assegurar una transició progressiva.

Necessito internet per utilitzar un enllaç VoIP?


Sí. L’enllaç VoIP funciona a través d’internet, per la qual cosa és recomanable tenir una connexió estable i, si és possible, una línia de backup.

Què passa si la connexió a internet falla?


Recomanem tenir una segona connexió de seguretat o configurar regles de desviament perquè les trucades es redirigeixin a números alternatius.