Centraleta al núvol

Extensió bàsica

4€/ mes

Preu sense IVA

DDI
3€*

/mes Inclou 1 canal

DDI extra
2€

/mes

Canal extra
2€

/mes

Preu sense IVA

Sistema de telefonia al núvol, flexible, integrat i col·laboratiu

Essential


8€/mes

Business


11€/mes

Premium


18€/mes
Trucades simultànies
4 4 4
Dispositius/usuari
10 10 10
Collaboration*
Xat, compartir fitxers, APP iPhone/Android
X X X
WebRTC Kite*
Comunicació directe amb els clients a través de la web, mitjançant trucada, xat directe, etc
X X
WebRTC Wizyconf*
Videoconferències en straming, també a través de Facebook i Youtube
X X
Web Integration*
Panell web que permet la personalització d’algunes utilitats com locucions de benvinguda, dora d’horari, trucada en espera, etc
X X
CDR view*
Control de les trucades a través de l’anàlisi general de les dades
X
WBI Business Intelligence*
Text a veu i IVR dinàmic, transcripció automàtica de veu, missatges de veu com a text i marcació per nom
X
Integració amb softwares de gestió i aplicacions com Outlook, Zoho, Teams

Preu sense IVA

Trucades bàsiques

Espanya fix 0.02€/minut
Espanya mòbil 0.06€/minut
Europa fix 0.02€/minut

Preu sense IVA

Tarifes planes

Internacional

15€/mes
Pla 15

15€/mes
Pla 30

30€/mes
Minuts a fix nacional 400 400 400
Minuts a mòbil nacional 100 100 200
Trucades internacionals Països inclosos

Preu sense IVA

FAQs

Què és el DDI?


De l’anglès direct dial-in, és el número de telèfon.

Puc mantenir el meu número de telèfon?


Sí, oferim la possibilitat de portar el teu número de telèfon actual cap al nostre servei sense que hagis de canviar-lo. Nosaltres ens encarreguem de la gestió.

Què és un canal?


Un canal és una línia telefònica que permet un nombre de trucades simultànies. Com més canals tinguis, més trucades podràs gestionar al mateix temps sense interrupcions.

Com sé quants canals necessito per la meva empresa?


El nombre de canals dependrà del volum de trucades simultànies que esperis gestionar. Si necessites ajuda, el nostre equip pot assessorar-te sobre la millor configuració per a les teves necessitats.

Què és una extensió?



Una extensió és un número intern que s’assigna a una persona o departament dins de l’empresa. Permet gestionar la comunicació de manera més eficient i específica.

Com puc configurar la meva extensió?


Et proporcionem instruccions per configurar les extensió de manera senzilla. Si necessites ajuda, també ho podem fer nosaltres.

Què passa si la meva connexió de veu es talla?


La telefonia IP depèn de la connexió a internet. Si et falla, la telefonia es veurà afectada. És recomanable tenir una connexió de backup per garantir la connexió i la telefonia en cas de fallada de la connexió principal. Nosaltres també configurem firewalls que fan el canvi automàtic entre la connexió principal i la de backup, pots trobar més informació aquí.

Quines tarifes es cobreixen per les trucades internacionals?


Les tarifes de trucades internacionals varien segons la destinació. Pots consultar les tarifes exactes a la nostra pàgina de tarifes de trucades.

Trucades al millor preu

Terminals