Només cal una configuració adequada per establir l’enllaç voIP
Les centraletes compatibles amb SIP poden connectar-se directament amb la nostra infraestructura.
Oferim gateways a mida per interconnectar centraletes tradicionals amb voIP
Compatibles amb diferents tipus de línies i amb opció d’escenari híbrid
Tipus de convertidors
Tipus de línia |
Solució |
Límit de línies |
Analógica |
Linksys PAP2T/ Cisco SPA112 | 2 a centraleta |
Linksys SPA3102 | 1 analògica + 1 centraleta | |
Gateway amb tarja analògica | En funció de la tarja usada | |
XDSI |
Teles BRI | 4 línies a centraleta 2 XDSI + 2 centraleta |
Gateway amb tarja XDSI | En funció de la tarja usada | |
Primari |
Gateway amb tarja XDSI | En funció de la tarja usada |
Tarifes bàsiques
Espanya fix | 0.02€/minut |
Espanya mòbil | 0.06€/minut |
Europa fix | 0.02€/minut |
Trucades al millor preu
FAQs
Què és un enllaç VoIP i per a què serveix?
És un canal de comunicació SIP que permet a les empreses fer i rebre trucades utilitzant la infraestructura de GRN, en lloc de línies tradicionals.
Puc utilitzar l’enllaç VoIP amb qualsevol centraleta?
Sí, però depèn del tipus de centraleta. Consulta-ho amb els nostres tècnics.
Quins avantatges té un enllaç VoIP respecte a les línies tradicionals?
Reducció de costos en trucades.
Més flexibilitat i escalabilitat.
Possibilitat d’integració amb altres serveis VoIP.
Puc mantenir les meves línies tradicionals i afegir VoIP?
Sí, es pot configurar un entorn híbrid, combinant VoIP amb línies tradicionals per assegurar una transició progressiva.
Necessito internet per utilitzar un enllaç VoIP?
Sí. L’enllaç VoIP funciona a través d’internet, per la qual cosa és recomanable tenir una connexió estable i, si és possible, una línia de backup.
Què passa si la connexió a internet falla?
Recomanem tenir una segona connexió de seguretat o configurar regles de desviament perquè les trucades es redirigeixin a números alternatius.